RE: třífázový frekvenční měnič

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Červenec 4 17:42:05 CEST 2021

Skoro přesně totéž jsem řešil minulý týden, jak přistřihnout křidýlka moc rychlému motoru. Dal jsem tam třífázový Commander C200 na o něco větší výkon než je jmenovitý výkon motoru. Při zapojení stačí postupovat podle přiložené kartičky Quick start. Měnič má autotuning (párkrát si protočí s nezatíženým motorem) a je nastaveno. Měnič na výkon 3 nebo 4 kW bude stát nový k deseti tisícům, ale dost často se dají sehnat na Aukru, eBay za rozumno. Stačí si pohlídat výkon, třífázové napájení a aby byl "vektorový", na výrobci moc nezáleží.

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Sunday, 4 July, 2021 09:36
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: třífázový frekvenční měnič

Ahoj vespolek,

nedávno jste tu řešili třífázové měniče, o kterých nic nevím, tak jsem to sledoval zpovzdálí.
Včera se mne strejda zeptal, jak koupit měnič, kterým zpomalí svůj motor Motor má na štítku: 2800ot/50Hz 2,6kW

Po regulaci by měl motor stále držet otáčky.

Jak se vybírá takový měnič? nebo kde jej koupit?

Díky