vymena baterky v Moto G5S+

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Červenec 4 11:58:39 CEST 2021

Dobrý den,

Řekl bych, že 150" je už docela dost. Já mobily ohřívám tak na 100"
maximálně, ale delší dobu. A chce to pořádnou přísavku. Potom staré
bankovní karty, a případně ještě nabrousit na smirkovém papíru hrany do
ostra. To tam potom většinou narvat jde. Každopádně počítej s tím, že to
bude chtít nové těsnění, to staré už držet moc nebude.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora