Re: Více monitorů k notebooku nebo slim-PC

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Červenec 4 10:32:29 CEST 2021

No já mám dva notebooky a druhý používám jako druhý monitor přes
aplikaci https://spacedesk.net/
Po gigabitové síťovce to jede celkem dobře přes wifi je to horší, ale
záleží co člověk na tom dělá.
Jinak co pamatuji tak USB grafické karty byly kolem 1000Kč a šlo jich
připojit více.

Zdeněk Aster