Více monitorů k notebooku nebo slim-PC

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Neděle Červenec 4 09:18:13 CEST 2021

Ahoj vespolek,

řeším takový problémek. Potřeboval bych k notebooku nebo slim-PC, prostě
k počítači, kam nemůžu docpat příslušný počet grafických karet, připojit
další mnonitory.
Přesněji řečeno celkem 5. A mám k dispozici pouze 1 HDMI a 1 DP.
Na monitotorech má být různé zobrazení, takž obyčejný splitter to neřeší.
To zobrazení nemá žádné velké nároky. Žádné 3D, žádné rychlé změny.
Prostě bych potřeboval grafiku na USB nebo ETH.
Něco jsem i našel, ale jednak je to dost drahý a navíc to má pořád málo
výstupů.
Myslel jsem, že DP byl vyvinutý hlavně z důvodu možnosti řetězení
monitorů, ale nevidím, že by monitory měly 2 DP konektory (vstup a
pokračování).
Věděl by někdo o něčem použitelném? Nebo jak se tyhle požadavky řeší?

Díky za pomoc

H.