Re: Jak nejlépe pøevést 0-20A na 0-10V

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Červenec 2 20:15:53 CEST 2021

Velmi děkuji za podrobnou analýzu.

Těch 20A jako takový asi není problém, kabely mají průřez 6mm2.

Ten bočník bude asi horší, předpokládám, že jste tím myslel jeho
teplotní závislost na protékajícím proudu.

Jasně, záporné napětí je snadné, nějak jsem si myslel, že takové OZ
běžně existují. Já jsem nyní už mnohem víc programátor než technik a
nemám už moc představu, co lze rozumně snadno koupit. Proto ten dotaz na
zkušenější.

Samozřejmě z frekvenčního hlediska vyhovuje cokoli.

Takže budu hledat.

Ještě jednou děkuji.

Martin Záruba