Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Červenec 2 13:51:01 CEST 2021

Ano, to je přesně to, co jsem měl na mysli. Dneska máte nějakou dobu,
kdy můžete uspořádat věci. Až bude mít banka přímý přístup do registrů a
může to být klidně i formou, že bude dostávat automaticky notifikace o
změnách, stejně jako je dostávám do datovky já, zařízne to v řádu minut
a neuděláte s tím dlouhé měsíce nic.

Hezké srovnání bank a jejich přístup ke smrti majitele účtu:
https://www.idnes.cz/finance/financni-radce/bezny-ucet-smrt-majitele-disponent-spolecny-ucet.A200823_133756_viteze_frp

Je jasné, že existují cesty, jak se připravit, ale kolik lidí to dělá?

Myslím, že tuto část debaty jsme tak nějak vyčerpali. Moderní služby
jsou super, ale jako se vším - ne pro každého.

Mimochodem, večer přijde kamarád, abych mu vylomil z ocko.uzis.cz ten
očkovací certifikát. Po první dávce dostal papír, po druhé URL. A
myslím, že nebude jediný.

Standa