Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Červenec 2 10:08:08 CEST 2021

On 02.07.2021 9:56, Martin Hanek wrote:
> Ono v zakonech je jeden tyden neco a jiny tyden neco jineho, zalezi
> ktery spasitel zase prijde bude nas chtit zachranit.
> Takze je otazkou casu, kdy to bude pouzito jinak, samozrejme v nasem
> zajmu. Obcanka s cipem povinna nebyla, tak jsem ji samozrejme odmitl,
> dnes uz povinna je. Pro moji bezpecnost ji budou vsude nacitat,
> archivovat atd.
> Ja vim, ze kdo nic nepacha a nedela nic zleho, nema se ceho bat. Ale
> nejak tomu neverim.
Tohle je proste jen to paranoidni nastaveni vuci statu, ktere nema zadny
opravneny podklad v minulosti (blizke) ani v soucasnosti zapadu.
Napriklad ja to nastaveni nemam a netusim, proc bych mel "samozrejme"
odmitnout cipovou obcanku. Co je na tom samozrejmeho?

Dtto to, co tvrdite "budou archivovat" - tam implikujete, ze nekdo umi
precist vsechna data na te obcance, ta data ukladat a z toho pak
domyslet, ze data lze "ztratit" a pak zneuzit. Ale naprosto neni zrejme,
zda takova implikace je validni (neco mi rika, ze spis neni, ne je).

> Jako s temi covid pasy - ockovani URCITE povinne nebude, je to prece
> svobodne rozhodnuti, nijak mem nebudou omezovat a sankcionovat, ze?
> Jenze ti co nemaji ockovani a jsou bez covid pasu uz maji omezene
> cestovani. Kde je ta svoboda rozhodnuti? Takze rezignuji na svobodnou
> volbu, necham se ockovat abych mel klid a skoncil s covidem. A nebo
> ne? Najednou jednoockovani nestaci a hadr na hube musim mit porad.
Ockovani neni povinne. Cestovani do zahranici neni povinne. Cizi stat
neni povinen strpet cloveka, ktery je potencialni prenasec smrtici
choroby s vysokou infekcnosti. Toto prece pro cestovani do cizich zemi
platilo i v minulosti (ne do Chorvatska, ale princip je stejny).
Kdyz sedite doma, covid pas neni treba a rozhodnuti mate svobodne.

Jedno ockovani nestacilo nikdy, to byl vymysl nasi nekompetentni vlady a
jeste, ze ho zvratili.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>