[OT] brzdove desticky na kolo

Čtvrtek Červenec 1 15:58:00 CEST 2021

Spalky mely rozhodne vetsi vydrz a priznivejsi cenu (pouzival jsem
nejake za 300 v sade na cele kolo, byly do toho i nahradni gumy za 150
samotne, tribarevne), vydrzely sezonu, zlikvidoval jsem je vzdycky
najare v bahne a snehu.
Ale zase nici rafky a diky ohrivani rafku a tepelne dilataci brutalne
praskaji draty...