Aplikace google přestala fungovat --> RE: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 09:40:09 CEST 2021

To není schoda okolností, to je známá a popsaná chyba:
https://www.idnes.cz/mobil/tech-trendy/google-chyba-aktualizace-android.A210622_085706_mob_tech_oma

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdenek <zdej na atlas.cz>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 6. 2021 19:18:01
Předmět: RE: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

To je zajímavá shoda okolností. Někdy minulý týden mi mobil (Xiaomi Redmi Note) taky psal, že nějaká "Aplikace Google opakovaně přestala". Dál to nešlo přečíst, protože se to nevešlo na displej. Pod tím byla asi nějaká nápověda. Černým písmem na tmavě šedém (téměř černém) pozadí. - Nepřečetl jsem asi slovo. :-( V mém případě pomohlo nainstalovat čekající aktualizaci...

ted se mi, asi pred tydnem, stalo, ze nejaka aplikace "google", trvale a
opakovane vyzadovala odeslani nejake zpravy o chybe. po zurivem klikani
vseho co slo, jsem prijal nabidku odinstalovat do tovarniho nastaveni a
klid. google je ten co veli mobilu a musim porad poslusne aktualizovat,
ze ? nahodou jsem pri hledani "funkce" ze mi mobil po kazdem odemknuti
problikne "aktualizace senzoru" zjistil, ze google udelal upgrade a na
nekterych starsich telefenech(mam 3 roky) se nejak nepovedl, fajn :-)