Konverzia elektriny na hluk, teplo a informacie :)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červenec 1 09:33:47 CEST 2021

Apple to vytunil k minimalnej hlucnosti konstrukcne tak,
ze lopatky maju rozne rozmery napr. prva je “normalna”
druha uzsia dalsia sirsia ale ina ako prva a to cele celkom nepravidelne
po celom obvode ventilatora

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Dodo Racek
Sent: Thursday, July 1, 2021 5:39 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Konverzia elektriny na hluk, teplo a informacie :)

Aj v "hluku" je kus vyskumu.

Napr. pre HP Blade center robili vyvoj ventilatorov (tvar lopatiek) v Boeingu.
Uspesne. Fukaju vela, silno, daleko, aj dost hlucne, aj ked maju na vystupnej dyze z vnutra molitan.
Ucel splnaju. Chladia dobre.

A  v jednom DC sa stazoval zakaznik z vedlajsej ulicky,  ze cez teplu ulicku a pomedzi ich zariadenia v ich racku  (nemali zaslepky na prazdnych poziciach) im tieto ventilatory zenu teply vzduch az do studenej ulicky dalsieho radu. A ich zariadenia sa prehrievaju :-)
"Trysky prudovych motorov" sa nezapru.

Dodo

Dňa st 30. 6. 2021, 22:50 balu <balu na k-net.fr<mailto:balu na k-net.fr>> napísal(a):
Mas uplnu pravdu...
dnes som videl ten server otvoreny. Vsetok ten hluk vyraba 10 malych ventilatorov. Zjavne specialny model pre maximalny hluk :)
b.