Spinanej zdroj z 230V na DPS

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Leden 31 14:51:13 CET 2021

Tohle vypadá zajímavě, jak cenově, tak hlavně vlastní spotřeba bez
zátěže 75mW, to je slušné. Dá se předpodládat, že při zapojení nějakého
spícího nebo úsporného procesoru, řekněme 1mA/3,3VDC ta spotřeba nějak
razantně nevzroste? Řekněme třeba na 100mW?
Nevíce se mi líbí ty SMD, ideální na nějaké malé senzory/opakovače.
Libor