OT: hledam router na domaci chroustani

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Leden 30 19:22:41 CET 2021

Ono je to spíš o lenosti toho, kdo dělal administrační interface.
Normálně restart potřeba není, stačí příslušný proces požádat o reload.
Ale kdo by hledal ten správnej proces, když stačí reboot že? Je to
takové windowsové a užíváci jsou na to zvyklí.
Například pokud používáš WRT, tak si reloady převážně řídíš sám a reboot
neznáš. Ale zase je to slabší s pohodlným klikacím konfiguračním rozhraní.