Spinanej zdroj z 230V na DPS

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Leden 30 14:48:09 CET 2021

Jsem to poslal napřímo, tak znovu a lépe:
Trafíčka má skladem TME za pár peněz. Buď je to Myrra, HAHN nebo
Feryster, je to celkem použitelné, co se týče švábu, je toho spousta, já
používám UC384x s FETem případně Viper od ST, určitě dobře fungují i ty
od Topswitch TNY.. atp.
Docela se mi líbí šváby od Infineon, které mají v sobě úplně všechno
včetně optočlenu a synchronního usměrňovače, ale zatím jsem je
nezkoušelm mělo to označení tuším ICExxx
Libor