OT: hledam router na domaci chroustani

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Leden 30 10:58:40 CET 2021

Zdravim,

posledni dotaz: u routeru je bezne nutny reboot, kdyz zmenim obsah povolenych/zakazanych seznamu?
protoze to jinak vypada na celkem pekny discomfort 4-5x za den reboot routeru,
kdyz chci povolit/zakazat synum pristup.

jsem myslel, ze ty konfiguraky se ctou dynamicky, ale ono to vypada, ze si to nacte jenom pri bootu.

:)

  Sam