Degenerace triaku?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 29 12:37:35 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

tak ma este napada, ze ako vyrobca ste urobili asi vsetko, co sa dalo,
teda v tej vseobecnej rovine. Ale potom je tu este rovina specificka,
ktora plati vseobecne v plynarenskom priemysle. Takze potrebujete
najst niekoho, kto sa vyzna v ich specifikach. Zo svojej praxe si
myslim, ze maju svoje specificke testovacie signaly a cely problem
moze vyriesit obycajny vhodne nadimenzovany a dobre umiestneny
RC-clanok.
A dalsia vec, ktora ma napadla, ten Vas triak mohol byt trochu
mimotolerantny a casom umrel. Je to asi suciastka, ktora nebola
certifikovana do prostredia alebo aplikacie, v ktorej ju pouzivate,
resp. nema prislusny atest.
Dalej Vam uz poradit neviem. Ale verim, ze mate dost kamaratov, s
ktorymi to cele vyriesite. :)))

A.

Zdravím,

zařízení se testovalo na EMC i různé další zkoušky (My testujeme ve
zkušebně, kde se pak "mimo soutěž" zkouší i větší přepětí atd, než vyžaduje
noma).