Degenerace triaku?

jurp jurp na volny.cz
Pátek Leden 29 11:24:29 CET 2021

No jo, ale ve zkusebne je to jen par pulzu. Ale v cilovce, jak pisete mate
vse v tesnem svazku. Takze to smrdi dlouhodobym "unavovanim" bursty.
A s tim zcela urcite pri vyvoji nikdo nepocital. Mne by taky nenapadlo tam
davat nejake ochrany. Ale uz vubec by mne nenapadlo svazovat VN kabel
s ostatnimi.
Kdyz jsme delali tester, kde byly jen 3kV, tak byly vsude bytelne vzduchove
izolace a navic kabel byl z meho pohledu predimenzovany pancerak.

JURP