OT: Podvodne kradeni kreditu

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Leden 29 06:38:00 CET 2021

O2 100GB mám, ale zatím se mi toto nestalo, nicméně nabíjím až vyprší
termín a někdy i později.
S O2 nemám dobré zkušenosti, měl jsem tam i paušál, ale zdražili, pak mi
dali nějakou nabídku a jak jsem zjistil, u konkurence vyšla levněji
předplacenka, i na té si mohu koupit oněch 30 volných minut.
Pak od nich odešla i žena, oba máme předplacenky a neřešíme nějaké faktury
a hlavně se nehrozíme, co tam přijde za cifra.
Karel.