Re: Fwd: [ok_list] Fwd: Výstava Telegrafia - babička Tesly

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 28 11:51:35 CET 2021

Parádní. :-)
Díky za upozornění.
Třeba ta dílna s transmisákama je boží.
U telefonů neměli moc dořešeno vyvedení kabelu. A to ani u toho
polního vojenského.

Když vidím ty prvorepublikové výrobky, tak mě vždy zas a znovu napadne
jaká to byla smůla, že ta svině Hitler přežil to zranění z Velké války.

PL