Drivre pre 7-segmentovky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 27 17:42:47 CET 2021

[preposielam]

Dobry podvecer,

dakujem vsetkym za tipy na drivre 7-segmentoviek. Scasti to bol taky
refresh mojich starych poznamok, na ktore som si spomenul pri tych
napovedach, a scasti to boli pre mna nove obvody. Presiel som si sam
tlc59xx a obvody od Starchips sct20xx. Ale zaujali ma aj obvody od
NXP. Prave pri nich som si spomenul na ich radic saa1064.

Celkovo je zatial favorit ten MM5450/51, ktory je sice stary, ale
myslim si, ze z hladiska konstrukcie displaja je to najlepsie
riesenie. Ma zdroje konstantneho prudu a je ich prave tak akurat.
Okrem toho da sa s nim urobit velmi jednoduchy plosak v klasickom
formate LCD-displajov. Ta jednoduchost konstrukcie u mna zatial
rozhoduje.

Este skusim porozmyslat nad riesenim s novsimi obvodmi, teda 16 bitove
drivre sct alebo tlc, ale tam mam uz vo finalnej scheme 3x SMD
integrac vs. 1x DIP40. Potom ale treba este zvazit vyslednu cenu
celeho displaja a konfrontovat ju s riesenim s obvodmi od Maxima.

A.