Re: Zase přišly emajly že mám něco platit.

jurp jurp na volny.cz
Středa Leden 27 15:59:13 CET 2021

Dovolil bych si sutrackem hodit.
Loni, nebo mozna uz predloni, kdyz jsem udelal vice objednavek za sebou
v rychlem sledu, tak to pak chtelo potvrzeni pro kazdou nasledujici platbu.
Asi si mysleli, ze to jede robot.
(Air-ka)

JURP