elektricka zatez

martin.hw na seznam.cz martin.hw na seznam.cz
Středa Leden 27 12:44:16 CET 2021

Zdravim panove,

v nove praci mi byl sveren ukol vlastnimi silami vyvinout elektrickou zatez.

Na trhu jich  je spousta, ale v pripade pozadavku 0,8-80V 0,2-100 A,
presnost 10mA  se dostavame k modelum kde je vysoka cenam, nemluve ze v
nasem pozadavku rizeni po ethernetu je jejich pocet mensi zato vsak jsou
vzdy drazsi.

Pri poctu 30 kusu co jich potrebujeme, je vlastni vyvoj a vyroba levnejsi
reseni.

Mel jsem nejake zapujcene a skouknul teardown nekolika modelu na eevblog a
nez zvolim finalni koncepci pozeptam se tady na nejake doporuceni jakou
cestou se vydat ?

Ja jsem vice programator, tak se ted ubiram cestou jakym armem to budu ridit
a cim cele ovladat. Z resenim cele vykonove casti nemam zkusenosti.

V pripade ze by nekdo se mel zajem podilet na vyvoji tak se nebranime,
stejne je mozne cele reseni udelat jako opensource.

Nechceme na tom vylozene setrit, spise mit vlastni seriozni reseni.

Martin