RE: Zase přišly emajly že mám něco platit.

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Leden 27 12:08:03 CET 2021

Teď jsem ve spamech hledal začátek vlákna o 7segmentovkách, … nenašel, ale zato ČP máte balíček ano [teda zrovna dneska pošťačka přinesla dávno objednanou a zaplacenou SnBi pastu z Ali:-) ] a pod tím je grafické tlačítko “Zaplať teď” a vede na nějaký ultravcn.com/…
Ještě je u něj “Kliknutím na níže uvedený bezpečný odkaz…”
:-)

PH

Od: Martin Blaha
Skutečný link toho odkazu nevede na DHL.CZ nebo poštu ale někam doprd***

Dne 27.01.2021 v 10:14 Jaroslav Kotlaba napsal(a):
Loni koncem listopadu mi přišel emajl:
-------------
CZ# DHL support na resilienceplus.ie
Vážený zákazníku,
Vaše zásilka ceká na dorucení
Prepravní kód: DHL7229384556
Poslední aktualizace: prijato na pošte (11:00 AM| 22-11-2020).
Stav zásilky: ceká na platbu.
Potvrdte platbu 44,50 CZK pomocí následujícího odkazu:
https://www.dhl.cz/payonline/Track=DHL722938456
Poznámka: Do odeslání vám nebudeme úctovat žádné náklady.
© 2020 © DHL International GmbH. Všechna práva vyhrazena.
----------------
A teď znovu:
-----------------
Posta Online website na vdgw.ch
Vážený zákazníku,
děkujeme, že používáte českou poštu, váš balíček na vás čeká.
Musíte dokončit platbu ve výši (52,00 czk).
Co bych měl dělat?
Kliknutím na níže uvedený bezpečný odkaz dokončíte platbu svých přepravních poplatků
Samozřejmě jsem si nic neobjednával a nic nečekám, tak nic platit nebudu.
A přišlo mi to na schránku co ji používám výhradně kvůli této poradně.

Chodí někomu podobné emajly?