Re: Zase přišly emajly že mám něco platit.

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Leden 27 11:54:53 CET 2021

Poslední dobou mi také chodí dost spamů tvářících je jako od přepravních firem. Oznamují, že pro mne mají zásilku, ale požadují před doručením něco zaplatit. Další hromada spamů se tváří jako od banky, že mám příchozí platbu, ale před připsáním musím něco uhradit.
Asi se jim na to dost lidí nachytá, protože už to chodí několik týdnů. Přitom důvěryhodnost zpráv nic moc. Po najetí na odkazy je vidět, že vedou na anonymní weby. A celé to zabíjejí větou "Děkujeme, že jste si nás vybrali", což mi nikdy žádná skutečná banka nenapsala...
Z.
> Od: "Jan Kuba" <honza.kuba na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 27.01.2021 10:56
> Předmět: Re: Zase přišly emajly že mám něco platit.

Já jsem onehdá odpověděl, že nemám platební kartu a že si moc nerozumím s PC. A jestli by nešlo dluh uhradit složenkou. Jednalo se o 1500kč za chybné vyúčtování za energii. A že bych k tomu přiložil i těch 15000 kč z minula, které jsem ještě nezaplatil protože jsem neměl peníze. ( to jsem si vymyslel )Pak přišel e-mail , že by si to vyzvednul osobně, odkud jsem. Tak jsem mu dal neexistující adresu.   a můj "spamovací" telefon.Nejspíš mě hledal, protože volal ( evidentně "nečech" ) že adresa neexistuje.