vzdalena plocha na pc s win10 pro dva uzivatele

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Leden 27 10:16:51 CET 2021

RDP Wrapper funguje. Pak i na Windows 7/8/10 *Home* funguje RDP.
https://github.com/stascorp/rdpwrap
Ale ma to dva problemy:
1) muze vam to rozbit nejaka akualizace na windows
2) neni to legalni