Re: digitální hlavice na radiátor

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Leden 26 15:06:20 CET 2021

Dobry den,

ja pouzivam https://www.aliexpress.com/item/32870014988.html (verze
230V NC) spolecne s DS18B20 oboje pripojene k ESP32. To mam v kazde
mistnosti, nekde je jedno ESP32 pro dve mistnosti.
Pres MQTT si to povida s https://nodered.org/ ktery vse ridi. A
ovladam to z https://www.domoticz.com/ ktery dela jen web ui a
aplikaci pro mobily. Programovat to primo v Domoticz je na zabiti, mel
jsem to tak prvni rok a nikdy vice. Ale ve spojeni s nodered to
funguje skvele.
Cele to vyslo celkem levne a jsem s tim spokojeny.

Jeste pracuji na "zneuziti" bezdratovych Xiaomi teplomeru
https://www.aliexpress.com/item/4000481087115.html
Jen si mi nedari, ani s alternativnim firmware
(https://github.com/atc1441/ATC_MiThermometer) donutit teplomer
posilat data 1x za minutu. Takze zatim mam natahane DS18B20.