hledam router na domaci chroustani

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Leden 26 14:38:59 CET 2021

Udělat výměnu Mikrotiků přece není tak velký problém, stačí vyexportovat běžící konfiguraci, osekat o nastavení závislá na konkrétním zařízení. Zas tolik to nezabere, je to pak naprosto univerzální na obnovu do jakéhokoliv dalšího Mikrotiku. Ten import jde nastavit i tak, že na nejasnosti se při importu ptá. Není to práce na 5 minut, ale za půl dne je u složitějších konfigurací hotovo a ušetří to spoustu času, pokud se jedná o velké množství zařízení.