RE: digitální hlavice na radiátor

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Leden 26 08:02:08 CET 2021

Máme už několik let model z Lidlu (cena pár stovek / kus). Máme je v celém bytě. V ložnici, kde se netopi, jako prevenci proti zareznutí ventilu (hlavice má funkci, která jednou týdně zacvičí s ventilem). Slyšet to je, ale nijak rušivě. Mám tam AA akumulátory, takže nabíjím před každou topnou sezónou.
Vedu si statistiku spotřeby tepla a úspora po instalaci byla kolem 1/3. Teď je manželka na HO, takže se topí celý den a úspora bude asi menší.
Máme model s velkým nastavovacím kolečkem z boku. To je asi nejslabší místo. Snadno se ohne třeba po kontaktu se židlí. Navíc se dovnitř asi dostal prach, takže se při otáčení kolečka chová téměř náhodně.
Z.
> Od: "Čihák Martin" <cihak na dkv.cd.cz>
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 26.01.2021 07:34
> Předmět: RE: digitální hlavice na radiátor

Já doma takovou hlavici mám už mnoho let  a spokojenost. Baterky jsem v tom měnil jednou tak po 4 letech provozu. Slyšet to nepatrně je, ale jen v noci kdy je naprostý klid. Rozhodně to není nijak rušivé. Kupoval jsem ji kdysi snad v Lidlu - už přesně nevím.
 Nevím jestli jsem měl kliku s povedeným kouskem nebo je to standardní funkčnost těchto hlavic.

 Martin.