hledam router na domaci chroustani

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 25 14:11:52 CET 2021

U těch UBNT bacha na jednu věc. Ač jsem si myslel, že to nikdy nenastane, tak hodily přes palubu podporu starších zařízení. Teď jedou v režimu rozšířené podpory, kdy opravují bezpečnostní chyby, ale předpokládám, že příští nebo přespříští rok nebude ani to. Pro představu ty zařízení šly koupit ještě poměrně nedávno. Mikrotik, ač je opravdu co se týče nastavování o několik řádů horší, tak drží podporu mnohem déle. Obvykle není problém udělat nejnovější aktualizaci na deset let starých zařízeních.