OT: Chemie, jak a kde?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Leden 25 10:31:33 CET 2021

ted me jeste napadlo to opiskovat/otryskat.
pokud se pouzije opravdu jemna smes, jako se pouziva do airbrush
piskovaci pistole, tak to dela pomerne pomalu a jemne matny povrch na
vsem od skla po nehty :-).
zkousel jsem treba sundavat potisk z al plechovky od piva nebo spreje a
jde to krasne davkovat. prizpusobit to na nejakou vetsi pistoli asi neni
problem.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65