Re: Záhada v C

d.petr d.petr na post.cz
Neděle Leden 24 17:55:18 CET 2021

Klid. Zápis typu
if (++ind >= AD_chCount) ind = 0;
taky normálně používám. Je to i pro mne mnohem přehlednější, než to
rozplácat na kód zabírající půl stránky a prokládat zbytečnými znaky a
řádky. Zdrojem chyb, podle mě, je naopak kód, u kterého se pořád musí
jezdit nahoru/dolů a člověk si musí pořád zapamatovávat a kontrolovat,
jestli už někde proměnné připravil (např. ten index zvětšil) apod. A čím
méně znaků, které nemají žádný význam, ale musejí se správně ošetřovat
dalšími zbytečnými znaky, tím lépe.

PM