2,4 GHz - bylo 433 Mhz moduly

Neděle Leden 24 17:01:41 CET 2021

tak bohužel jsou tam dva švábi a oba bez nápisu. Je to ovladač pro mi-light
https://www.ledshopik.cz/rf-ovladac-mi-light-ml095-pro-rgb-rgbw-led-pasky-4-zonovy-x1545?gclid=EAIaIQobChMI-a-ij_O07gIVqgZ7Ch1gGQf5EAYYBiABEgLe8PD_BwE
Už vidím, že je to asi jinak, než jsem si myslel. AM přijímačem z toho
odchytávám řadu impulzů s kmitočtem asi 1,7 KHz a celá relace je dlouhá
180 ms. Kdyby to byl klasický IR ovladač, ty impulzy (modulační data bez
40 KHz nosného kmitočtu) by byly různě daleko od sebe. Ale tady jsou
všechny impulzy od sebe stejně daleko a buď to mám něčím rušené, nebo je
v těch impulzech nějaká modulace (obrázky v příloze).
Asi bych měl začít tím, že k tomu koupím jeden přijímač a snad z něj
něco vykoukám. Bohužel to co tam mají
https://www.ledshopik.cz/rf-ovladac-mi-light-ml095-pro-rgb-rgbw-led-pasky-4-zonovy-x1545?gclid=EAIaIQobChMI-a-ij_O07gIVqgZ7Ch1gGQf5EAYYBiABEgLe8PD_BwE
není pro moji síť. Píšou tam 12-24V a já tam mám 36V. Moje moduly mají v
sérii 7 ledek, takže je na nich cca 26V. Ale potřebuju z toho 0-5V pro
řízení mých předřadníků. Nemusel bych nic vymýšlet a programovat, jen
bych vzal hotový přijímač a přiohnul ho. I když rád bych pochopil, jak
to funguje :-)

Anděl