Re: 3D tisk - zakulacení hran

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Leden 24 13:35:58 CET 2021

Na konec jsem sloupek nakreslil v řezu (dole u paty jsem trochu přidal na
průměru, aby to bylo mechanicky odolnější po vytisknutí) a udělal si z něj
takový mustr, který se pak jenom kopíruje a umisťuje do prostoru pomocí
souřadnic takže tím se asi vyřešily předchozí dotazy... Ten FreeCAD není
tak špatný. Už mu začínám přicházet na chuť.