Re: 3D tisk - zakulacení hran

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Leden 24 12:38:01 CET 2021

Tak jsem něco vyzkoušel a měl bych ještě pár doplňujících dotazů:

Vytvořil jsem si krabičku a do ní vložil jako další objekty baterii a jeden
sloupek (nemá to žádné praktické uplatnění jde pouze o pokus). Přiloha.

- Když nakreslím třeba baterii nebo sloupek dá se ve sketcheru nakreslit
více objektů najednou (dvě baterie, 4 sloupky...) a ty pak najednou
vytáhnout? Když jsem to zkoušel (v Part Designeru funkce Deska) tak mi to
napíše, že mám v nákresu více objektů a nejde to. Přeci nebudu kvůli
každému sloupku (když budou stejné) vytvářet nový výkres...
- Pokud chci ve sloupku udělat díru (ve sketcheru si nakreslím kruh, ten
pak protáhnu do tvaru sloupku) tak zase musím pro díru vytvořit další
výkres?
- Když tvořim další výkres tak jsem nenašel způsob jak vycentrovat nový
tvar na jiný objekt (třeba díru doprostřed toho sloupku). Tedy mimo to, že
bych ji zaměřoval ze souřadnic celého výkresu (z bodu 0,0).

Asi by šel sloupek či ta baterie udělat pomocí primitiv, ale to mi připadá
takové nekoncepční, když budu mít zbytek jako výkres.

Děkuji