433 Mhz moduly

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Neděle Leden 24 11:10:21 CET 2021

Zdravím,

Před X lety jsem řešil něco podobného pro zákazníka.

Vyrobil jsem asi 25 jednotek s PIC16F1825 + RF modulem AUREL 650201130G + TH snímač Honeywell HIH8130.

Poslouchá to gateway, která to posílá dál po ethernetu…

Vysílací modul běží na knoflíkovou baterku CR2477 a s periodou vysílání 15min to běží skoro 2 roky a v každém paketu je i měření baterky – současný stav je (koukám na pár vybraných) cca 2,5V

RK