433 Mhz moduly

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Leden 24 09:48:07 CET 2021

Ještě poznámka k 2.4Ghz pasmu. Třeba v paneláku (kde bydlim) je problém s
wifi komunikovat z jednoho konce bytu na druhý. Proto jsem chtěl zkusit
jiné pásmo. Navíc rád bych si poté udělal teplomer (u rodičů z baráku do
sklepa na zahradě v takové chaticce) a tam by 2.4Ghz asi neprošlo. Takže i
z toho důvodu chci zkusit něco jiného než ESP.