433 Mhz moduly

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Leden 23 20:05:35 CET 2021

Já jsem tedy došel k úplně jiným časům (při odesílání dat jednou za
minutu, ale i kdyby to bylo jednou za 5 minut tak stejně ta výdrž nic
moc na průměrnou baterii). A mít u toho kombo třeba 2x3Ah 18650
buřty... no nevím. Chtěl bych si zkusit něco jiného. ESP mě na tento
účel moc neoslovilo i když to není špatný HW a udělal jsem si z něj
internetové rádio.