MPLAB 8 a MCC18 nechce includnout knihovny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Leden 21 22:45:10 CET 2021

Tak jsem uspesne preinstaloval W10.

Prubezne jsem zkousel IPE abych si byl jist funcknosti.

Po updatu W10 prestalo fungovat hledaci okno na liste :-) dle odbornych
for  se to obcas po posledni aktualizaci stava, nepomohlo zadne reseni
na forech.

Takze bod obnovy a znova, pak se to uz vzpamatovalo.

Narazil jsem ale na problem MPAB 8.92 - ta sama verze, kterou jsem bez
problemu pouzival jeste vcera :-),a ten je,   ze mi nechce pracovat z
knihovama

Napriklad preklad vrati

\Include\TCPIP Stack\TCPIP.h:57:Error [1027] unable to locate 'stdlib.h'

Include\TCPIP Stack\TCPIP.h:56:Error [1027] unable to locate 'string.h'

a dalsi

Pouzivam MCC18, cesty kompilatoru jsou nastavene spravne a v SEt
language tool  mam cesty na knihovny  spravne, tedy toto jsem mel
nastavene i na puvodni instalaci.

Zbyva mi jeste neco nastavit ?

Diky moc za pripadne tipy.

Libor