Re: 3D tisk - zakulacení hran

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Leden 21 21:01:05 CET 2021

Našel jsem takovou pěknou věc kde to je. Ale jak se k tomu dostat
netuším (obrázky navíc nejdou zvětšit tak, aby to bylo lépe čitelné,
ale je tam freecad soubor na stažení). Takže nějak to jít musí.
http://fabacademy.org/2020/labs/crunchlab/students/nicolo-merendino/assignment2.html

čt 21. 1. 2021 v 20:35 odesílatel Jaroslav Buchta