Re: 3D tisk - zakulacení hran

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Leden 21 19:46:06 CET 2021

Dovolím si väčší obrázok v prílohe ...

Objekt ktorý vynikol po aplikovaní škrupiny už nie je objekt, s ktorým
dokáže Part designer priamo pracovať.

V takomto prípade treba vytvoriť nové "Body", ako objekt s ktorým dokáže
pracovať Part designer a doteraz existujúci objekt priradiť ako "Base
feature".  Skrátene sa to da urobiť tak, že označíte objekt a stlačíte
"Nové tělo" (modré schodíky)

A potom môžete pokračovať ako obyčajne...