OT: odtok drezu a mycka

Čtvrtek Leden 21 12:23:39 CET 2021

My to sice nemame IKEA, ale v principu to je stejne. Presne takhle to chrochta, ale
jen vyjimecne a to tehdy, kdyz je priucpane potrubi. Tak zkus jednak vycistit
samotnej sifon, a pak jeste pokud to jde, tak perem dal do zdi. Nam se tam tak po
roce postupne vytvori nejakej chrchel, kterej se bud postrci dal do tlustsi svisle
trubky, anebo tim perem vytahne zpatky ven. A pak je zas rok klid. Driv jsem to
resil spuntem ve drezu, ale to je opruz.

D.O.