Win10 MPLAB IPE, prazdne okno.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Leden 20 20:38:41 CET 2021

Prazdny disk nemam, jak naschval. Jen vsechny plne z predchozich PC.

Ted jsem  na VM s WIN7 nainstaloval postupne vsechny programy (jelikoz v
tom mam poradek a davam cokoliv nainstalovaneho do adresare install a
instaloval jsem  podle datumu)

A porad to same: na WIn7 jede IPE,IDE bez problemu.Pritom jsem na W10 s
MPLABEM a IPE pracoval pres pul roku. K tomu doslo cca 4 mesice nazpet.
Nechapu.

Ty VM jsou omezene rozlisenim a tezkopadnou praci s disky.

Nainstaloval jsem na svem notebooku kde mam W7 dalsi W10 + vsechny
aplikace, ktere mam na svem pracovnim PC, a tam to jak naschval taky
funguje.

Jako zachranne reseni to nyni staci.

Napada me jeste prehrat ty WIN10  neco jako repair.

V nejhorsim preinstaluji cistou instalaci W10 a udelam pak bod obnovy.
Ale nechapu co toto zpusobilo.

LK

Obrazek jeste nacteni starsiho projektu (delany ve verzi 5.30) nahrany v
5.45 ve W7 VM funguje  ve WIn10 hlasi chybu XML. Takze take IDE je nejak
znetvorene.