Win10 MPLAB IPE, prazdne okno.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Leden 20 20:02:38 CET 2021

Ja ted porovnama VM WIN7

Dokonce i MPLAB IDE nenacte na W10 projekty, ktere jsem vytvoril pred
rokem, pise chyba xml,  pritom na VM WIN7 otevru stare projekty i v
novem MPLAB 5.45.

Proste pul roku jsem W10 nehlidal a toto se stalo.

S rozlisenim problem neni, fora jsem prosel. Je tam problem s Javou. Ale
tu jsem preinstaloval, odinstaloval a bez uspechu.

Zkusil jsem i do noveho adresare, odisntalovat IP, IDE, vsechny verze,
Javu taktez.

Proste nic...

Na tech VM Win7 jsem rozjel vse na poprve,  na W10 prvnich pul roku jsem
taktez nemel problem.

Toto chovani  neco zpusobilo mimo MPLAB, akorat nevim co :-)

LK