Win10 MPLAB IPE, prazdne okno.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Leden 20 18:54:07 CET 2021

Ano zkousel, nepomohlo.

Zkousim WIN7 na VM, ale spise uvazuji ze se zbavim ryzen 7 (tak velky
vykon nepotrebuji a  stracet cas s odpornosti jmenem  W10, na to je muj
cas prilis drahy. A nahodim zpet  W7 a poridim posledni podporovany
procesor.

Aktualizace  jsem stejne vzdy  zakazal, nejsou nutne, od toho je NOD32.

Prekousl bych to,  kdyby byl opravdu W10 lepsi nez W7, tim mam na mysli,
ze mi vezme mene casu nez W7, ale zatim jsem nenasel jedinou pozitivni
vec. I jen nastaveni LAN je na nekolik kliku navic.

Lituji toho, ze jsem si W10 koupil. Byla to velka chyba  menit neco co
fungovalo jen kvuli rychlejsimu vykonu.

LK