Re: Horkovzduch na odletování

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Leden 20 10:53:46 CET 2021

Já to před měsícem kupoval zde:

https://pajtech.cz/sveka-plast-pjec-stanice-hork-vzduch-yihua-858d-700w-100-450-c-p-4514.html

Vše bez problémů, třetí den jsem to měl na slole, funguje. A cena podobná jako na Čínských obchodech.

    Martin.

> Od: "HW-List Kaliciak" <hw.kaliciak na fn.de>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 20.01.2021 10:35
> Předmět: Re: Horkovzduch na odletování

Dobry den,
 zaujimave, "Ships From: GERMANY" sa neda poslat do Germany:

 A kombinacia

 Ships From: Czech Republic    --> Shipping: € 11,43 to Czech Republic via DHL_CZ

 Ships From: Czech Republic --> Shipping: € 6,66 to Germany via DHL_CZ

 je tiez zaujimava (z CZ do DE je to lacnejsie ako CZ->CZ)

 Richard Kaliciak