Win10 MPLAB IPE, prazdne okno.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Leden 19 22:10:10 CET 2021

Zdravim,

Pro naprogramovani  500ks zarizeni s novym PIC  jsem otevrel MPLAB IPE a
s hruzou jsem zjistil, ze v tom nejde nic udelat.

Problem je tento:

https://www.microchip.com/forums/m1062723.aspx

Ze v IP vidim dve prazdne okna.

Kazdopadne na  Win7 to behalo bez problemu, na win10 jen kratce, snad
pul rok.

Rady v tom microhip foru ohledne rozliseni nepomohly, to proste
fungovalo i s mym stalym rozlisenim.

Pisou tam, ze muze byt problem s verzi Javy, to je mozne, nekolik
aplikaci jsem s Java  nainstaloval, ale nevim ktera to mohla zpusobit a
jak to ted vyresit. Nebot  jsem IPE pul roku nepouzival.

Zkousel jsem i upgrade JAVY a take nepomohlo.

Zkusil jsem naistalovat i starsi IPE verze a v3.65  sice zobrazi okna
dokonce nalezne i PICKIT 3, lze i programovat, ale  PICKIT4 nikoliv,
SNAP taktez ne. (na stejnem USB kabelu)

Vyssi verze uz nezobrazuji vubec a zpusobit ten problem.

Vsechny tyto PICKIT4, SNAP na win10 ze zacatku fungovaly, udelal jsem na
win10 aktualizaci tusim pulka roku 2020, pak jsem natvrdo veskere
zbytecne aktualizace zakazal a filtruji upgrade i na routerech :-)

Fungovalo to i po tehle aktualizaci WIn10. Takze aktualizaci to neni.

Resil nekdo z Vas tento problem? Uz se s tim trapim 2 hy den. Pouzivat
Win10 je na statni vyznamenani za trpelivost.

PICKIT3 je sice posledni zachrana, ale na programovani velkych hex
(1MB)  je pomaly.

Dekuji

Libor