Re: Horkovzduch na odletování

jurp jurp na volny.cz
Úterý Leden 19 19:24:56 CET 2021

Asi jsem divny, ale tyhle "ventilatorovky" mi nejak nefunguji+nejsou na ne
zadne jine trysky.
Mam predchudce te mensi 8858 a po 3 opravach ji pouzivam pouze na smrstovaci
buzirky (+ na cestach). Vetsi svab jsem nejak nebyl schopen rozumne
shodit/nahodit.
Na dilne mam jako nahradu za starou kombo stanici tuhle:
https://www.tipa.eu/cz/horkovzdusna-stanice-zd-939l/d-124776/

Vsechny stare trysky co jsem mel, tak na ni pasuji.
Mam k ni jedinou vytku. A to, ze i minimalni prutok mi odfukuje 0603.
Ale tomu lze pomoci, ze se tryska nenasadi az na doraz a trochu ufukuje
bokem.
Jinak spodni predehrev je skoro nutnost. 4vrstvy+pripadne bezolovo bez
predehrevu je opravdu tezke trapeni.

Na THT svorkovnice je u mne vyhrava hrot Spatula napr. T15-1402.

JURP