Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?
ajtservis
info na ajtservis.cz
Pondělí Leden 18 20:47:46 CET 2021
hezky den.
jen se zeptam uz zkusenych.
ted manzelka zkusila znovu sehnat termin pro matku.
system ji vyhodil tyto dve cervene hlasky:
1. "Vase rezervace nebyla vytvorena, protoze osahuje chyby ve formulari,
nebo vas termin byl mezitim rezervovan jinym klientem. Prosim opravte
chyby nize (nebo vyberte novy termin) a odeslete formular znovu.
2. Rezervace na ockovani c.2 obsahuje tyto chyby: Pocet osob Tento pocet
osob jiz neni volny" .
tyhle vsechny hlasky znamenaji obecne "neni termin", nebo jak to mame
chapat ? v nastaveni datumu a casu zadny priznak obsazenosti nevidim.
jakakoliv zmena terminu = zase tyto hlasky.
registrace uz probehla hned prvni den, nakonec ok.
ted jen pokousime volny termin.
dik za info.
tomik.
Dne 15.01.2021 v 17:18 Jiří Nesvacil napsal(a):
> Zdravím,
>
> všimli jste si, že stát spustil web bez pilotního provozu ? Aplikace
> tohoto rozsahu se spouští postupně na malé oblasti, větší až velké,
> nazývá se to pilotním provozem. Tady nepořídili rodné číslo 80letých,
> tak to tím neprošlo.
>
> Ani třeba půl dne provozu se na to nenašlo. To je špatný.
>
> Co myslíte, může za to IT firma nebo úředníci řekli, že to není nutné ?
>
> Já skoro věřím, že úředníci.
>
> Jirka
>
>
>
--
AJT SERVIS s.r.o.
Oparno 65
Velemín
ICO:04203879
DIC:CZ04203879
email:
info na ajtservis.cz
tel.
777 584 558
Další informace o konferenci Hw-list