Re: RE: OT - tak jsem si zřídil DS - vtip

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Leden 18 20:11:03 CET 2021

Zdravim,

abych odlehcil, a ukazal chybu v logice:

> Sent: Sunday, January 17, 2021 at 7:05 PM
> From: jan na galuszka.cz
> To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
> Subject: RE: OT - tak jsem si zřídil DS - vtip
>
> predpokladam, ze mate nejaky bankovni ucet a asi ho ovladate z mobilu

ne, ucet mam, ale ovladat ho z mobilu nikdy nebudu.

a cele je to postavene presne na teto spatne logice.
uplne jako vtip (ale ted jsem ho nasel jenom v slovenstine)

Vieš, čo je to logika? - pýta sa policajt kolegu.
- Čože?
- Tak ti to teda vysvetlím. Máš akvárium?
- Mám.
- Z toho logicky vyplýva, že máš rád zvieratá, je tak?
- Tak.
- A z toho logicky vyplýva, že máš rád aj prírodu, dobrý život a teda aj ženy, pravda?
- Pravda.
- No vidíš, toto je logika.
Na druhý deň príde osvietený kolega k policajtovi.
- Povedz mi, máš akvárium?
- Nie.
- No vidíš, tak ty si buzerant.

:)

(ale cele je to spis na debatu do hospody, nez na technicke forum)