[OT] Lidl - projekcni budik

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 18 19:33:50 CET 2021

Mimo mísu - svítící hodiny prý do ložnice nepatří. Ne kvůli tomu světlu (
je minimální) , ale při probuzení člověk automaticky na hodiny koukne
a mozek musí přemýšlet, jak to vypadá s dalším spánkem. Prý si to člověk
ani neuvědomuje, ale  pro kvalitní spánek je zjištování času během spánku
nežádoucí.
Ráno má budit budík.
Něco na tom bude, já měl červené digitální hodiny a šly pryč. Možná je to
subjektivní, ale opravdu se mi spí lépe  :-)  :-)
Když jsem z jakéhokoliv důvodu procitnul a bylo třeba 4 ráno a já věděl, že
v 5 vstávám na nějaké plánované práce, už jsem neusnul. To podvědomí, že už
jen hodina spánku mě rozhodila.
Věřím , že to každý má jinak, u mě hodiny do ložnice jen takové, na které
je vidět za světla. ( pasivní :-) )

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 18. 1. 2021 v 18:58 odesílatel Jaroslav Buchta <