KODI, RPi 3B+, DVB T2

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 18 14:11:11 CET 2021

Stáhl jsem image LibreELEC tady:
https://test.libreelec.tv/
Konkrétně v mém případě pro OrangePi PC je to
https://test.libreelec.tv/LibreELEC-H3.arm-9.80-nightly-xxxxxx-orangepi-pc.img.gz
Neuvádím konkrétní celý link, protože odkaz se mění podle data sestavení.
Dneska je to například
https://test.libreelec.tv/LibreELEC-H3.arm-9.80-nightly-20210118-c3d5c93-orangepi-pc.img.gz

Ten jsem nasypal na SD kartu, nabootoval, nastavil pár nejzákladnějších
parametrů, on-line stáhl plugin tvheadend.
Ten jsem pak přes WWW rozhraní z běžného PC v síti nakonfiguroval a bylo to.
Celé to bylo takové samosplachovací.

Mám jeho MAC adresu mezi povolenými na DHCP serveru, takže si to OPi
rovnou nastavilo IP adresu.
Ale dá se to samozřejmě ovládat i z klávesnice a myší.
Má to optický přijímač. Tak jsem vzal dálkové ovládání ze starého
satelitu a namapoval ho tam, takže se to dá pěkně ovládat.

Předtím jsem se dlouho mořil s možností přehrávat video pod běžnou
distribucí Armbian, ale to byla slepá cesta.
Ten LibreELEC má Kodi nakonfigurované tak, že nejede jako okenní systém,
ale prostě fičí přes framebuffer celoobrazovkově. A asi jen tak pak
funguje ta HW akcelerace.

PL